Ettevõtted ostavad järelmaksuga kinnisvara, autosid, tehnikat ja mööblit, et oma ärisse investeerida. Ka kodulehe valmistamine on investeering vähemalt 5 aastaks. Pärast seda on tavaliselt vaja teha vaid kerge värskendus (kujundus, sisu, funktsionaalsus jne), mis ei ole kuigi kallis protsess.
Hea näide: Te võite osta tutika Dacia Sandero hinnaga 9000 eurot või soetada uue Mercedes-Benz CLA ning maksta selle eest 39 000 eurot. Algul tundub, et auto on auto: käivitub, sõidab punktist A punkti B, rattad on all ja rool on küljes. Pärast analüüsimist saate aru, miks üks masin maksab 4 korda rohkem kui teine. Täpselt samamoodi nagu erinevad üksteisest kaks autot, on erinevad ka kaks kodulehte.
Professionaalne ja turunduslikult läbimõeldud koduleht võib Teie äri käivet suurendada näiteks 50, 100, 1000, 10 000€ võrra kuus. Kõik see sõltub sellest, kui hästi koduleht on valmistatud, optimeeritud ja turundatud.
Personaalne ja turunduslikult läbimõeldud koduleht maksab ca 1500€ ja e-pood ca 3000€.
Te ei maksa koodi ega kujundusmalli, vaid kodulehe loodud märgatava kasu eest.